Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na zakupienie odzieży reklamowej dla swoich pracowników. Kiedy warto się na nią zdecydować? Jak ją zamówić? Z jakimi wydatkami trzeba się liczyć? Poznaj odpowiedzi!
Odzież reklamowa – czyli jaka?
Termin odzieży reklamowej odnosi się do rodzaju odzieży, która jest odpowiednio personalizowana – znakowana, na przykład wykonuje się na niej logo firmy.
Personalizacja, czyli znakowanie odzieży roboczej odbywa się różnymi technikami. Najczęściej do tego celu stosowane są hafty lub nadruki. Można też spotkać się z wykonaniem haftów na naszywkach.
Do wyboru jest wiele marek odzieży reklamowej, na przykład jak odzież reklamowa Promostars, która jest jedną z najczęściej wybieranych w Polsce.
Rodzaje odzieży reklamowej
Do odzieży reklamowej zaliczana jest pełna gama produktów, które mogą być dobrane do konkretnych wymogów związanych z danym stanowiskiem pracy, panującymi na nim warunkami czy też efektem, jaki pragnie się uzyskać przez zastosowanie tego typu ubrań.
Najczęściej zamawiane są poniższe rodzaje odzieży roboczej:
- koszulki – klasyczne t-shirty, ale również koszulki polo, koszulki z długimi rękawkami, koszulki sportowe
- bluzy – bluzy z kapturem, rozpinane i bez zapięcia, bluzy polarowe
- kurtki – przejściowe, również kurtki softshell, a także kurtki zimowe, wiatrówki
- akcesoria – czapki z daszkiem, czapki zimowe
Kiedy warto kupić odzież reklamową dla pracowników?
Zakupienie odzieży reklamowej dla pracowników, na przykład jak personalizowana odzież reklamowa Promostars, może być bardzo dobrym wyborem.
Przede wszystkim jest ona bardzo często wybierana tam, gdzie celem jest stworzenie jednolitego dress code’u pracowników, na przykład w sklepach, punktach usługowych. Zastosowanie ubrań o tych samych wzorach pozwala wtedy na stworzenie profesjonalnego wizerunku firmy, a także sprzyja jej rozpoznawalności.
Również odzież reklamowa dla pracowników będzie dobrym wyborem wtedy, gdy pracodawca powinien zapewnić im odzież roboczą. Dotyczy to sytuacji, gdy podczas pracy ubrania osobiste pracowników mogą być zniszczone albo pobrudzone. Wtedy pracodawca może wykorzystać ubrania reklamowe jako robocze.
Jak zamówić ubrania reklamowe z nadrukiem?
Do zamówienia ubrań reklamowych w pierwszym kroku konieczne będzie wybranie firmy, która może je przygotować.
Aktualnie tego typu usługi świadczy wiele firm specjalizujących się w sprzedaży gadżetów reklamowych, ale działają też firmy skupione na produkowaniu odzieży personalizowanej. Można też kupować ją bezpośrednio u wybranych producentów z usługą personalizacji.
Do zamówienia ubrań reklamowych trzeba również posiadać projekt graficzny, który ma być umieszczony na produktach. Można zamówić go bezpośrednio u grafików. Trzeba wtedy uwzględnić zalecenia producenta dotyczące przygotowania projektu.
Następnie należy wybrać właściwe ubrania, ich kolorystykę – warto też uwzględnić ją w przypadku przygotowywania projektu, a także liczbę produktów.
Czas realizacji zamówień jest zależny od liczby wybranych produktów, jednak w przypadku mniejszych nakładów gotowe ubrania z personalizacją są gotowe już w parę dni roboczych.
Zamówienia mogą być składane również internetowo, co oznacza, że nie trzeba samodzielnie udawać się do producenta ubrań z logo. Wtedy gotowe produkty będą przekazane do klienta z wykorzystaniem firmy kurierskiej.
Ile kosztują ubrania z logo?
Ceny wynikają głównie z rodzaju wybranych ubrań oraz z wielkości zamówienia.
Zwykle w przypadku koszulek to wydatek od około 9 do 30 złotych za sztukę, natomiast za bluzy płaci się od 40 do 90 złotych. Najwięcej kosztują kurtki – te wyższej klasy to koszt nawet ponad 300 złotych.